sista dagen pre-op

Godmorgon...
Idag är sista dagen innan operationen.
Har facinerande nog inte varit nervös alls förns idag...
Nu bildas samma känsla som jag hade som yngre när jag skulle upp på scen,
En positiv nervositet,
Jag är orolig, men framförallt sjukt glad :D

Har ägnat morgonen åt att packa ihop det jag ska ha med mig eftersom jag åker till föräldrarna ikväll,
Så får jag skjuts till sjukhuset imorrn :D
Vilket är awesome :D



Annan nyhet är att det nu är dag 29e nikotinfri-
Vilket betyder att jag klarat mer än hälften, så jag vet att jag klarar det :D


Men ja... jag är på grymt bra humör och längtar till imorrn !

Kommentarer
Postat av: Lillfinger

Lycka till!



2012-03-14 @ 08:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0