Uppdatering

Tja!
Vet att jag är grymt inaktiv.
Men nåja, skriver nu alla fall :P

Har fullt upp i livet,
Så tillfällena jag kan sitta vid datorn eller på annat sätt andas ut är begränsade,
Samt på sitt sätt i sig själva fullproppade med saker jag borde/vill göra.
Sidor jag inte hunnit se uppdateringarna på sen typ september...
 
Därav kan jag inte lova att skriva oftare heller...
 
Spelning imorrn med bandet :D
Kommer bli grymt kul :D
 
Sista skolveckan nästa vecka :D

Händer heller inte jätte  mycket för mig relaterat till TS just nu...
Tar medicinen, så klart små saker fortsätter hända med kroppen,
Men inte så stort och märkbart numera.

Lever stealth,
Känns rätt skönt att kunna göra det,
Även om skumma situationer kan uppstå,
Dock inte så problematiskt :)

Men i stort vad det gäller processen är det rätt uppstannat.

För det som är kvar, det nedre operations området...
Känns som att jag faktiskt kan vänta till sommarn.
Till lagändringen.
Är helt hundra på att jag inte vill ha kvar skiten i min kropp,
Utan att allt ska ut.
Men känns som en rimlig idée att spara fortplantningsförmågan utanför kroppen.
Alltså att frysa in.
Det är iof inte säkert att det går att använda.
Men forskningen gör framsteg hela tiden och en chans på att det går känns ju bättre än inget alls.
Heller är jag inte säker på hurvida det är något jag kommer vilja använda ifall det visar sig funka.
Alltså om det sparade kan bli barn.
Är inte säker på hurvida jag kommer vilja ha barn.
Eller om jag isåfall tycker att deras genetiska koppling till mig är relevant.
Men lämnar helldre det valet till senare, än att då förbanna mig själv för att jag inte gjorde det.

Det är runt ett sådant ingrepp andra ingrepp i området är mest praktiska att göra också,
Så därav är även det mer synliga framskjutet tills dess.
Något jag försökt lista ut länge, om den synliga operationen är en bra idée eller inte.
Det är inte helt lätt.
För det nuvarande läget känns ju inte okej, vill verkligen inte ha det så.
Men operationerna är varken till utseende eller funktion äns dugliga känns det som.
Så funderat mycket på hurvida jag kommer må lika dåligt oavsett.
För då är ju inte en operation värd det.
Men eventuellt kommit fram till hur jag vill/kommer göra,
Kräver ännu mer tanke innan jag kan ge ett slutgiltigt klartecken på det,
Känns dock skönt att börjat hitta någon slags sida på det,
För allt har verkat lika hopplöst innan.
Inte intresserad av att dela mer detaljer om vilket beslut det lutar åt,
Utan tänkte mest dela med mig om att jag närmar mig ett.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0