back to normal

:D

I torsdags fick jag äntligen börja röka igen :D

Hade även en fest med några polare och firade operationen :D

Samt blev äntligen av med bandaget :D


Så oerhört skönt att det är över nu!

Mår så fantastiskt bra!


Idag ska man repa med bandet :D
Kommer bli nice att kunna repa utan begränsning av bröstkorgen,
Som både binder och sen bandage orsakat :D

Förövrigt är det äckligt nice hur snyggt allt läker ! :D
Ser episkt bra ut :D

Även börjat tappa den stilla-sittar magen som utvecklades under sjukskrivningen,
Vilket är nice :D
(Eftersom jag typ bara åt, sov, gick på toa och slöade vid datorn så drog man ju på sig lite extra vikt,
Men som nu är iprincip borta igen efter att jag faktiskt fått börja röra på mig igen :D
Känns bra :)

Iövrigt, vet inte om det nämnts tidigare går jag för tillfället en autismspektrums utredning (autism, atypisk autism, aspergers, adhd, add osv), som går bra :D
har 1 till inplanerat möte, sen tror jag dem skulle boka yttligare 1 efter det,
Sen är den delen klar :D
Så det är nice, kanske faktiskt får lite hjälp längre fram,
Vilket vore bra eftersom man ska försöka ta tag i studierna på allvar i höst :D

Bandet går as bra sen jag kom tillbaka efter operationen också :D
Vi har kommit igång ordenkligt och allt rullar på så oerhört bra :D
Inom kort verkar vi faktiskt kunna börja ha scen-rep och sätta upp en show,
Vilket innebär att det inte är långt kvar till vi borde kunna börja boka spelningar :D

Har även varit grymt intressant att vara sångare under alla röst förändringar :D
Blir ju en liten ego boost varje gång man märker att rösten blivit bättre :D
Och det händer ju rätt regelbundet ^^
Så har varit grymt jävla nice! :D

Tror det är ungefär vad som pågår atm,
Hoppas alla har det lika grymt bra :D
Ciao
// Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0