livet i nutid

tanken med bloggen, som jag glidit ifrån lite,
Var ju faktiskt att skriva om olika sidor av livet,
inte bara utredningen.

Så...
Vad som händer i övrigt i livet...

Just idag sitter jag hemma och väntar på att det ska bli tid att göra vettiga saker....

Ska senare under dagen iväg och snacka med en studievägledare är planen,
Så att jag inom snar framtid ska kunna börja plugga.

Gjorde ju aldrig klart gymnasiet så är en fråga om att läsa upp en jävla massa ämnen...

Kan dock bli kul :)

dessutom är det skönt att ha något att göra igen... :) (svårt att få jobb utan gymnasie utbildning även om man är tydligt intelligentare än dem man söker hos... så har aldrig lyckats få nått fast, bara ett fåtal små jobb)

Kommentarer
Postat av: nyfiken ftm

ska du göra hela processen? :))

2011-09-21 @ 00:15:42
Postat av: Rikard

Det är en stor fråga.

Är väldigt osäker gällandes den sista operationen,

Då resultaten inte äns i regel påminner om en riktig så att säga,

tror dessvärre därför att jag skulle känna mig nästan lika ofullständig efter den operationen,

Så som det ser ut kommer jag vänta och hoppas att forskningen går frammåt.

2011-09-22 @ 03:27:16
URL: http://yokoshima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0