Livet, en uppdatering :)

Studierna är igång på riktigt sen i måndags, så tiden har inte riktigt gillat mig...

Men det går bra :D

Mycket att göra men trivs med distansstudier mycket bättre än jag någonsin gjort med vanlig skola.

som ni märker om ni bara se tiden för detta inlägg så kan ni ju se en anledning.
Funkar bättre nattetid- alltid gjort såvitt jag vet.

Tycker heller inte överdrivet mycket om människor, särkilt inte okända sådana vilket gör klassrum m.m. jobbigt...

Samt att jag kan äta bra mat hemma och hålla energin :D


I övrigt så har jag även offrat typ en heldag på att springa ärenden för att csn ska ge mig rätt mängd pengar, ge mig rätt skuld (mindre än om jag inte hade gjort ärendena), samt att dem skulle ha ett konto att sätta in det på.
Så nu är det bara att invänta att pengarna kommer in.

I övrigt så går bandet frammåt igen efter en tid av motgångar är vi nu snart påväg in i en ny fräsch replokal och kommer få tillgång till en scen om allt blir som jag hoppas :D

Ett lajv har blivit planerat för nästa år,
Postapoc-misär...
Något det finns för lite av i min mening, så blev grymt glad att ett sådant lajv dyker upp :D

Också har jag fått mer energi av att ha en sysselsättning, och trots mer att göra hunnit med mer fritid än vanligt...
Eller mer konstruktiv fritid alla fall,
Återfått kontakt med gamla vänner och hittat fler nya :D

Denna vecka har med andra ord varit fantastiskt händelserik :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0