kirurg möte bokat+ sista psykolog tiden + besked om hormonläkarn

Fick nyss världens bästa väckning :D

Hade typ däckat ner i skolböckerna vaknar runt halv 11 av telefonen,
Okänt nr...

Guess what?

Har kirurg möte på måndag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så jävla lycklig nu :D


Trodde det skulle vara minst 2 månader till det !!!!!!



Underbart!


Återkommer efter mötet om hur det gick...


Juste...
Tror jag glömde skriva (vad jag själv hittade i bloggen alla fall)
Om sista psykolog mötet,
Utvärderingen som gjordes efter själva diagnosen var satt (brukar göras före, men blev inte så...).
Hahahahhaha
Var klockrent...
Tydligen har jag en intelligens peak på språk/formulering... XD
Som min polare sa så är ju nu officiell språkfacist på pappret XD

Hahaha flum testerna kom typ inte fram till direkt nånting vettigt,
Eller jo, ett ända resultat som stämde XD
"har problem med aktoriteter..."
XD
Tyckte mest det var humor eftersom ja,
Det har jag, är ingen nyhet för nån som snackat med mig i mer än 10 minuter...XD
Så vet inte riktigt varför dem där testen skulle göras...

Hon hade konstaterat att jag har grymt bra självförtroende... (nån slags helhets grej)
Vilket ju också stämmer XD

Så inget direkt nytt, mest roligt...

Och var humor att hon kommenterade i början "eftersom du redan fått diagnosen så spelar det här ju ingen roll för dig" XD
stämmer ju, påverkar ingenting XD
Men tyckte det var humor att hon sa det också XD


Men tror det var ungefär det viktigaste av psykolog mötet...



Fick ett brev igår också av bla,bla,bla,bal... nått onödigt långt namn som betyder att det rör ednokrinologen-hormonläkaren XD
Det tycks ta lite längre tid,
Dem har över 3 månaders köer atm...
Vilket suger, men fick alla fall veta att remissen gått fram :D
Så kommer inte behöva ringa runt och jaga mina remisser alls,
Som jag läst att många behövt göra :D

Och faktumet att jag är påväg hursom gör att det är rätt lungt :)
Har dessutom en del testo kvar, så lär typ klara mig :D
Och med lite tur så kanske jag kan skaffa något mer så jag är garanterad också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0