Don't forget your towel!!!!

Idag är det handuksdagen! Glöm inte din handuk!!!!!!!!!!

Så, nu är du informerad...

Nog med nördighet x3


Gårdagen var episk :D
Bandets basist införskaffade sin bas, Tydligen var det 500 kr rea på den också :D

Efter gick vi och firade med öl.

Var nice :D


Tycktes som stället trodde vi var mer kända än vad vi är än så länge ^^

Förklarar situationen:

Vi gick upp och jag satt kvar för åh hålla koll på grejerna,
Han gick ner och beställde.
Snubben i baren leggade honom och frågade "och han där uppe?"
basisten svarar lite irriterat "20" (irritation pga trötthet och att det var för varmt ute),
"okej... sorry!",
Sen försökte han tydligen tipsa om nån annan öl än jag ville ha...varav hans kolega stötte till honom i sidan "ge dem vad dem vill ha!",
När vi senare skulle gå därifrån tittade båda ut och sa hejdå ^^

Var något generellt i betendet hos dem 2 som verkligen framstog som att dem kom fram till att dem inte skulle irritera oss. Att vi misstänker att det är för att dem trodde vi var kända är väl det faktumet att det är ända anledningen dem kunde ha... (vi är inte särkilt stora och farliga så dem behöver oroa sig för bråk, men däremot så är det tydligt att vi är musiker eftersom basisten bär runt på sin  bas på ryggen)


Kan deffenitivt vänja mig vid det där :)

Hahah

har ju en del vardags situationer som seriöst påminner om kändisskap hursom...
Folk som försöker fotografera mig så fort jag går ut,
Människor som kommer fram och ber om att få fotas med mig (såväl svenskar som turister),
Folk ger mig lite extra utrymme på stan,
Samt att folk konstant stirrar på en oavsett var jag befinner mig (inkluderat när jag äter ute... )
Så känns lite små kul...




Hahahha blir ju bara mer logiskt om vi faktiskt blir kända :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0