hej igen...

well...
Nu har jag ju varit ganska grovt frånvarande...

Är ganska upptagen numera...

Men, igår hände något viktigt igen
:)


3 mötet med psykriatrikern...

NICE! Också det sista mötet med henne innan Anhörigmötet,
Som jag nu har inbokat i oktober!!! :D

Mötet igår gick jätte bra,
Mesta var att hon frågade om familj, sjukdommar och sånt...
Och jag trodde helt klart att det skulle vara fler möten, men tydligen vet hon det hon behöver...

på fredag ska jag träffa kuratorn :)
Blir också nice :)

Träffade henne snabbt innan mötet med psykriatrikern...
för att just boka tiden på fredag... :)

sen ska jag boka in resten av mötena då...

Hon verkade alla fall också trevlig, så det är nice...
Är bara psykologen att vänta på nu då... Det är den ända jag inte träffat...




I övrigt i livet går väl inte saker direkt frammåt...
mått ganska dåligt..
Skulle väl säga att det är relaterat till... hormonbristen...
Dock så tänker jag stå ut och låta det ta sin tid så jag får det på laglig väg...
Framförallt är det väl en ekonomisk fråga...
Har what so ever inte råd med alternativen...

Kommentarer
Postat av: Elias

hej, jag har följt din blogg ett tag =)

ja är också ftm, och jag är lite nyfiken på hur du tänker kring framtiden med barn och så.. alltså vill du ha ett biologiskt barn eller ska du adoptera?

jag själv tycker de är viktigt att ha ett biologiskt barn och jag funderar på att åka till Danmark och inseminera mig när jag är ungefär 18 år. Finns inget annat sätt för mig att få biologiska barn på..

tacksam för svar! :)

2011-06-15 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0