Bra morgon+ bok tips :D

Var på lajv igår, igen :D
Fantastiskt roligt,
Hände mycket grejer... :D

Sen tog man en öl på krogen efter,
Åkte hem...

När jag vaknade (Någon sa "kaffe") så försökte folk lista ut hur man gör för att mala kaffet,
För deras plan var att väcka mig med nybryggt kaffe :D <3

Helt underbart :D

Gjorde resten av frukosten, satt mig vid datorn,
Och inser att jag hade fått positiv kritik på en av mina gammla teckningar :D

Verkligen nice morgon :D

Små, små saker, men allvarligt jätte glad :D



Sen står det ju bok tips i rubriken :D

För, ja jag brukar inte läsa så ofta,
Men när snön kom tillbaka sist så köpte jag Marilyn Mansons självbiografi, för att ha något att göra under förseningarna som kommer till följd av snön.
Kan direkt säga att den är ganska äcklig, brutal och pervers (ordets alla bemärkelser),
Så har man lätt att bli illamående är det nog ingen bra läsning.
Men den är väldigt intressant, Han är en ytterst intelligent människa,
Och han har varit med om en del... udda händelser så att säga.

Också väldigt bra beskrivningar,
Och det jag älskade mest med den;
Ärlighet, händelserna känns inte förfinade, putsade, anpassade.
Han tycks inte försöka framstå som något bättre,
Vilket jag uppskattar alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0