Att leva normalt... (maybe you don't want to know, then dont read)

Fest i lördags, Gjort mig på enormt bra humör...
Dels för att festen i sig var nice som fan,
Dels för att jag hittade en person jag faktiskt vågar lita på i...
Mer intima sammanhang.

Det är inte särkilt vanligt,
Dels pga att jag oroar mig för att många människor ser en på ett annat sätt om dem...
ser kroppen.
Blir svårt för många att tänka på en som det man är då...

Det lägger ju in en extra svårighet...

Så det+ hur svårt det oftast är hursom att hitta någon...
Intressant...


Och faktumet att jag fortfarande är på bra humör,
eftersom mina oros moment inte hände..
:D



Allmänt nice fest :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0