Life :)

Ibland är det riktigt jävla jobbigt att leva,
Men inte just nu :D

Är på fantastiskt bra humör,
Vårstädade igår, ska fortsätta idag och få klart det sista. :D

Inte mycket alls kvar ! :D

Även om jag generellt ogillar sol, sommar osv är även faktumet att våren kommit ganska nice just nu,
Har hitills inte råkat ut för dem onda getingarna, har inte blivit så varmt att det är jobbigt än,
Och energi boost tackar jag inte nej till :)

Hållt på med röstträning ett tag nu,
Börjar märka resultat :D
Låter bättre och bättre,
Och tillräckligt bra för att jag ska bli glatt överaskad när jag lyssnar på mina inspelningar... :D

Även livets generellt kenpigare delar tycks gå frammåt,
oerhört mycket smidigare än jag vågat hoppas på,
Så får se, men kanske kommer en del glada nyheter :)

Vad det gäller TS frågor så har det väl inte hänt något nytt,
Längtar till juni när nästa utredningsmöte är...
Och väntar även på första psykolog tiden,
Vilket dem inte skickat någon kallelse för än,
Men det kommer ju dyka upp förr eller senare :)
(har ju knappt gått någon tid än så ingen panik med det)



Hoppas alla andra också har det grymt bra!
Ciao//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0