-.-' / Helgen :)

när jag loggade in så hittade jag en sånn där gulligt hatisk kommentar...
Tyvärr så godkänner jag dock inte kommentarer när det är tydligt att personen inte läst formuleringarna i inlägget denna kommenterar, samt inte kan föra fram sin kritik på ett bra sätt.
Tänkte mest förklara så fall sagda person ser det: att man inspireras av något är inte samma sak som att vara det man inspireras av :P


Hahaha,
Nåja, nu har jag dedikerat nog med tid på det :P
i fredags var det klubb besök... en del problem tyvärr, men roligt sällskap så blev ändå helt okej i slutändan...
Under gårdagen var det ett riktigt nice lajv, som vanligt :D
Och under dagen har man diskuterat allt från lajv till trans till absinth med en polare :)

Så är på generellt bra humör :D

En allmänt nice helg helt enkelt ^^

Imorrn blir det väl troligen mer jobb med musik skrivande och dylikt... ^^

Hoppas alla har det grymt bra,
Ciao//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0