Maybe... :)

Hämtat mer behandling för några dagar sedan...
Ganska nice, får se om det blir mer skillnader nu :)

Har för en något längre tid nu alla fall, så förhoppningsvis... :D

I allmänhet känner jag mig rätt seg.

Allmänt inte haft så mycket ork till saker senaste veckan...
Känt mig allmänt omotiverad att vara bland folk...

Föredrar på något sätt att isolera mig i lägenheten...
Slippa tänka lika mycket på allt och ingenting...

binders osv har jag ju hursom, för min egen del,
Men slippa tänka på vilka vanliga kläder jag har,
Hur varje sak jag gör uppfattas...

Och jag slipper höra min egen röst...
Slipper få slaget i ansiktet vad som är fel...
För nog fan försöker man glömma bort det ibland,
Men hur fan ska d gå till när man hör hur man låter, ser hur man ser ut osv.?

Sure, jag kan oftast hålla ett dugligt självförtroende, utåt åtminstonne,
Men ibland pallar jag inte att behöva tänka på allt som alla andra slipper...

Allt jag hade sluppit om saker hade blivit rätt från början.

Visst, jag får ju en massa erfarenheter av det... Kan ju säkert vara bra på något sätt,
men skulle aldrig kunna anse att det väger upp... :/

Hoppas bara att saker börjar hända snart, så att jag alla fall har en mer bestämd väntan...

Har fortfarande inte fått svar på remissen... väntar...
Den dyker väl upp förr eller senare, ska försöka kolla upp nr till dem och kolla fall remissen kom fram...

Borde ju göras, så inget gått fel, det händer ju ändå...

Aja, ni får ha det bra//Rikard

Kommentarer
Postat av: sam mattson

vad är det för remiss du väntar på svar på?

jag har just fått min skickad till transenheten i uppsala så det känns riktigt positivt, tänker dock ringa de om en vecka eller två och se om remissen har kommit fram. har hört att de är rätt duktiga att klanta bort papper inom psykiatrin :( inte positivt.

i övrigt förstår jag exakt vad du menar i inlägget, hur man inte orkar med att hela tiden gå å vara rädd vad andra människor tänker om en. att man helt enkelt inte duger :(

2010-09-28 @ 12:19:59
URL: http://mattz.blogg.se/
Postat av: Rikard

Remissen jag väntat på att få svar angående är till TS utredningen.

Nu när jag svarar har jag nyss fått veta att den kommit fram och givit mig en tid den 17e november :D



Riktigt nice :D



Jo, ringde och frågade dem för att hålla lite koll så att remissen inte försvunnit, det bör man göra,

För ja, tyvärr så verkar remisser ha en tendens att försvinna inom vården... Haft väldigt mycket tur känns det som eftersom dem 2 remisser som skickats för det här (en från husläkaren till en psykriatriker, och sen från psykriatrikern till utrednings teamet) har kommit fram, samt att jag haft mycket tur med bemötande och dylikt :D



Hoppas det går bra för din remiss också :D

Lycka till :D

2010-09-28 @ 13:41:39
URL: http://yokoshima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0