Fail... :/

Slut igen... Sen ett par dagar tillbaka...
Mått ganska dåligt så inte pallat skriva något...

Suttit hemma och känt mig isolerad istället...
Får se,
Kanske blir mer senare...
Vore awesome...

Ska fixa massa saker imorrn,
Banken, försäkringskassan, Arbetsförmedlingen,
Kolla om det kommit nån post till mig hos föräldrarna...
Inte för att det jag vill ska komma lär ha dykt upp än,
Det skulle vara fortare än vad jag tror är möjligt...
Remiss-svar... Men nice hade det varit...

Hursom...
Nu med avbrottet börjar jag verkligen sakna några saker...
Aptiten framförallt...
Blev ju faktiskt hungrig så var ganska nice att käka,
Nu är det ju tillbaka till sånt man måste fast man är opepp på det.

Men livet i sig självt funkar.
Hoppas alla har det bra, ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0