Väntan och Vapen :)

Det mer relevanta för bloggen är väl att jag börjar bli väldigt irriterad på att mitt id kort inte blivit klart än.
Men det borde vara det snart...

Men är ändå på generellt ganska bra humör,
Har ju mina glasögon numera så jag alla fall ser vettigt på datorn och jag kan läsa :D

Skaffat Zombie Survival Guide också :D

Sen har jag även skaffat en del roliga saker så jag ska kunna börja med airsoft :D


Denna vackra shotgun bland annat.
Sen är en hel del spenderingar skydd och kulor,
och generell gear.

Kommer skaffa mer när ekonomin tillåter :D




Lördag kommer bli en sjukt kul dag.
Först Airsoft på dagen eventuellt,
Och sen lajv på kvällen :D


Idag ska jag dock iväg på en student skiva :D

Kan bli kul :)


Men ni får ha det bra
Ciao//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0