Jul...

3 dagar kvar till julafton...
Svinigt kallt ute, massa snö...
Och idag var sista tillfället för iår jag behövde närvara på arbetsförmedlingen,
Nästan en månad till jag behöver komma dit igen :)

I övrigt så är jag allmänt glad just nu... Julklappar köpta,
Fått besked om hur mycket jag behöver sammla ihop för att klyva tungan...
Blir en del pengar, ja, men det är det klart värt :)

Kommer ju förhoppningsvis få pengar i julklapp också :)
Så kommer förhoppningsvis ha råd under januari :D

Mycket nöjd med det faktumet...

Något jag är mindre nöjd var att jag påmindes om att jag har obetalda skulder på biblioteket,
Vilket gör att jag inte kan låna böcker jag skulle behöva för att kunna plugga lite under julen...
Nåja, får försöka fixa det när jag får pengar, vilket borde vara i början av januari :)


Osäker om jag hinner skriva mer innan jul,
Så GOD JUL!

//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0