Saknad...

Saknar folk iallmänhet för tillfället.
Vant mig vid att vara social,
Så när jag inte har folk runt mig känns det lite konstigt...

Dessutom tänker jag extra mycket på vissa...

Adde
Som sitter fast på det jävla behandlingshemmet.
Seriöst, du måste komma ut till jul!!!!

Kim
Guling! Inte träffat dig på länge,
snart kraschar jag åh snyltar din mat!


Monster
Du har inte varit borta lika länge...
Men du tillför så mycket när du är med,
så det märks när du inte är det... :/

Victor
Vette fan hur länge sen d va man träffa dig sist.
Lungt för länge alla fall...

Erika
Pluggar och är jätte duktig...
Ska försöka samla pengar så jag kan åka upp åh hälsa på dig!

Max
Inte sett dig på föööör jävla länge! *pet*

Jim
Vet inte varför det aldrig blir av att vi ses...
Dålig timing i think...
Men saknar dig...

m.fl.

 

:/

 

 

Sedan saknar man ju som sagt allmänt umgänge just nu...
Var bjuden till 3 olika fester idag...
MEN: Jag är förkyld, har inget åkkort och inga pengar till dricka!
Sucks to be me....

 

Men jag har kladdkaka! x3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0