Nikotin.

Mitt sluta röka projekt är igång igen, pågrund av dålig ekonomi kanske det går lite bättre nu...
Har bara rökt 7 bloss av en cigg på hela dagen. också fått en redig jävla huvudvärk som nu är kurerad med treo.
För att inte drivas helt till vansinne har vi tuggumi... (vanliga biliga lidl tuggumin inte nikotin).
Så vi får se hur det går... Små skakig för tillfället.
Men kanske inte är så konstigt...

Sitter just nu och äter musli för att det var gott... och dricker kaffe ! x3

Vaknade runt 5 på dan idag...
Men det kändes inte som att jag hade missat något efter som det verkade ha spöregnat...

Hunnit fixa iordning min breastbinder så att den inte kliar en massa,
detta innebar att sprätta bort tyget över magen...

Så numera täcker den bara bröstkorgen...
:)

Funkar exakt lika bra hursomhelst.

^^

Är på ganska bra humör efter som det inte kliar av att jag använder den...


Men jag ska titta vidare på tropic thunder nu... bye
//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0