Hudäkare...

Ska snart göra mig klar att gå hemifrån...
Inte lyckats sova inatt, så det lär väl bli några timmars sömn när man kommer hem innan man börjar dygna för zombie walk imorrn.

BTW äntligen fått tag i den korrekta infon angående zombie walk:

Vad: Stockholm Zombie Walk.

Var: Samling i Observatorielunden.

När: Lördag 10/10 klockan 15.30

Just nu sitter jag åh dricker mitt morronkaffe, för att sedan röra mig härifrån,
ska kolla upp mina mystiska utslag för att se vad fan jag är allergisk mot eller vad det nu är...

Börjar tröttna grovt på alla små sår efter kliande, alla jäva blåsor och utslag som man har utan förklaring.
Och på att huden känns torr nog att elda pågrund av salvan mot utslagen som torkar ut som in i helvete.

Därför är det trots att jag måste åka tidigt en ganska bra dag... ska få veta vad det är för galenskap.

Men ni får troligen veta sen hur det gick... :)

Bye// Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0