Getingar

Tillfälligt så jag jag sjukt bitter.
Trots att första snön har varit så finns det tydligen fortfarande envisa jävla getingar...
En störde nämligen nyss min stackars rökpaus!...
Fick vänta en stund och gå ut igen...
Efter som jag är allergisk mot dem...

Inte okej!

Men nåja, jag är på ganska bra humör ändå...
Fortfarande pågrund av att jag kom fram till att mitt namnbyte kan ske så pass mycket tidigare...
Will be nice!

Och nu hoppas jag bara psyk ringer mig också så att jag kan få komma dit åh få den jävla remissen.
Ni har troligen redan läst det här ett par gånger. Och nej, dem har inte ringt än...

Idag ska jag vara hemma, troligen göra diverse saker jag borde.
Tvätta om det finns tid i tvättstugan, städa, diska, laga mat... och träna :)
Sen hoppas jag att min förkylning släpper till imorrn...

Ska iväg åh sälja gammalt crap...
40 kr för det imorrn...

Så jag ska vara frisk.

Dessutom ska jag försöka kontakta en vän som inte har tillgång till internet för att informera om att lajvet är uppskjutet...
Men det löser sig.

Ska även försöka kolla på några ställen angående jobb.
Men det är som sagt om jag mår bättre...

För jag lär ju inte få något jobb om jag kommer dit och snörvlar och hostar...

Men när jag har möjlighet så lär jag åka till olika HBT inriktade ställen...
Bara för att dem alla fall inte nekar mig pågrund av att jag är transsexuell...

Vilket är Great fucking sucsess!

men nu ska jag träna lite, sen äta frukost...
bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0