Disk...

Blää...
Gjort en liten insats och sett till att köra in dem äckligaste sakerna i köket i diskmaskinen.
Även sett till att slänga det värsta av skräpet...

Lite nöjd.
Jag är sjukt pepp på att få nya kläder,
För jag börjar vara ganska bitter på att jag inte har mycket jag kan använda.

Hela kläder jag har:
3 skjortor (varav en är extremt mycket förstor egentligen)
4 Tshirts
ett par jeans
ett par militär byxor (Lite trasiga, men går att använda)
1 binder
4 par strumpor


Så kommer vara sjukt värt när jag får lite nytt shit.

Juste, även fått veta att jag kommer få mer saker sålda :)
Vad jag nu väntar på att bli av med (För att personen som ska köpa ska komma till sthlm, eller för att personen ska få pengar):
Lack korsett 1200 kr
alvklänning 110 kr
tjocktröja 150 kr
lolita klänning 280 kr
Nät kjol 40 kr
singoalla blus 40 kr
lack kjol 150 kr
linne 30 kr
keps 10 kr

Så totalt väntar jag på 1820 kr.
Plus att jag väntar på en skuld på 1000 kr.
Och att jag kanske får 100 kr extra snart..
Så om allt går som jag hoppas 2920 kr
Blir isåfall runt 3000 kr,
Från småväxel, pant m.m.

Hursomhelst så är utgifterna ganska stora också.
(Listade i någorlunda prioriterings ordning)
Binder 450 kr
Hantlar 250 kr
Namn 800kr
Nytt id 400 kr
Överdel 1300 kr
Byxor 1200 kr
(dem två sista är saker jag väldigt gärna vill ha, väldigt specifika. Men dem är inte hög prioritet efter som dem inte är nödvändiga)

Nåja, allt löser sig på något sätt... :)

Utom försäljningen och andra nämnda saker så fyller jag ju år och det är julafton båda sakerna i december.
Kanske kommer få binder till födelsedan... :) men det är inte säkert...

Anyway, ska glo på anime
Ciao// Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0