Glada Nyheter

Om inte alls så lång tid kommer jag opereras,
den 15e.
Hade inskrivnng igår...
Sjukt nice :D

Fick veta att jag kommer kunna få den snyggare operationen trots allt,
Alltså en version som inte ger massa fula ärr eftersom dem lägger snittet runt bröstvårtan...
Visserligen tar det fler operationer att göra på det sättet om man har...stora problem... :P
Men är långsiktigt mer värt, då ärren annars i tröjlösa sammanhang skulle väcka nästan lika mycket frågor som nuvarande läge...

Så att det alternativet är möjligt är ju win :D
Blev jävligt glad av den infon :D

Och nu är det 3 veckor till operationen :D

förövrigt är det nu dygn 9 som rökfri...

Så idag är...utmanings dag..
Var nämligen dag 9 jag failade sist,
Inte för att det kommer hända nu...
Har lite mer skäl att undvika återfall ju... XD

Men ändå kommer det ju kännas positivt imorrn när jag lyckats slå det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0