^_^ utveckling

Nu är jag enligt läkarn tillåten att fungera helt normalt igen :D

Alltså inga begränsningar på ansträngningsnivå jag får utsätta mig för...

Är visserligen inte direkt någon träningsmänniska...

Men är fortfarande skönt att veta att jag får :)

Nyss bytt tejp också :)

Allt ser bra ut ^^

Oerhört nöjd ^^

är fortfarande facinerad över att det kunde bli så bra som det blev,
Med tanke på att det dem fick åh jobba med var ganska illa.



Förövrigt en helt annan grej är att jag på senare tid noterat att min mage har blivit jättehårig XD
Är väl rätt neutral till det, är ju kul att se att saker fortfarande händer.
Också börjar ansiktshåret äntligen mörkna stegvis :) (är naturligt blond så även fast det är ganska mycket så har det typ inte synts alls nästan XD ) är väldigt positivt i min värld,
Undantag att jag alltid är grymt förvirrad på morgonen och händer rätt ofta att jag glömmer att raka mig,
Men, men... har ju inte nått kontorsjobb eller dylikt, så får väl vara så XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0