psyke och kropp

En effekt jag själv är rätt facinerad av,
Som jag märker hos mig själv och även hört andra prata om.

Ju mer man vet att det verkligen är påväg,
Desto bekvämare blir man på nått sätt.

Verkligen inte på så sätt att jag skulle kunna stå ut med det här för resten av mitt liv,
Men att jag blivit mycket lugnare,
Oroar mig inte lika mycket,
Har inte lika mycket ångest osv.

Något som är oerhört positivt.

Eller vet inte egentligen om det är för att hormonerna hjälpt kroppen en del,
Så jag ialla fall inte är helt fel,
Men tror det är en kombination.

Ju längre i processen jag kommit,
Desto mer har jag kunnat tänka på annat,
Koppla bort det och helt enkelt leva alla fall.

Längtar verkligen till när operationen är gjord,
Jag får ta bort bandagen osv och helt enkelt veta att jag för all framtid är av med dem...

Så många år...

Snart, snart är den delen över...

Snart blir jag av med dem...

Gör varje del av vardagen bättre...

its just awesome :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0