Provtagning :)

Jaha, idag är sista dagen på mitt frikort, sen börjar det bli dyrt igen XD

Oh well...


Fick veta igår morse att utredaren tydligen är sjuk,
Så det mötet blir inte...

Däremot ska jag till sjukhuset ändå,
Ska ändå göra provtagningen.

Känns ju bara dumt att vänta till den kostar pengar,
Och måste ändå ha den gjord innan tisdag...

Därför får jag inte käka...

Får dricka te, kaffe och vatten (inget mjölk, socker eller dylikt tillagt i någon av dem)...

Lite små störande men inte så farligt egentligen...


Är inget problem att inte äta på 8 timmar,
Det går...
Dock så hatar jag sånna regler,
För så fort man inte får så vill man göra det så mycket mer...

Nåja, ska va glad att kaffe är tillåtet alla fall,
Annars hade jag typ inte lyckats ta mig dit... XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0