...

Tänkte mest försöka göra ett förtydligande:
Jag är inte sjuk än, utan försöker undvika att bli det då jag insett att livet som det är verkar vara påväg åt det hållet...

Ja, om jag lyssnar på det som kommit tillbaka av störningen så skulle jag helst inte äta,
Men jag är frisk nog att förstå att det inte är så världen funkar.

Jag äter, dricker (såväl vatten, alkohol, läsk m.m.),
Och funkar hyffsat normalt,
Det som inte stämmer är mina tankar,
och instinktiva reflexer.

Därav att jag försöker arbeta emot,
Då jag är fullt medveten om att det kan bli så gott som hela ens liv.

there´s no reason to worry, yet atleast :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för lösen till din bilddagbok? ifall du vill ge ut det alltså :P

2011-02-01 @ 13:16:23
Postat av: Rikard

Har sen länge glömt vad lösenordet för att se den är,

Men fall du är någon jag känner (du skrev inte vem du är!?), så är det bara att lägga till mig som vän :)

Om du inte känner mig tror jag det är ganska ointressant att följa den,

Då jag mest använder den som en kalender för att personer som vill träffa mig lätt ska kunna se när jag är upptagen :)

2011-02-02 @ 10:45:53
URL: http://yokoshima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0