...

Fortfarande inget nytt från sjukhuset...

Något jag däremot konstaterade,
Som jag själv inte tänkt på är att jag fallit tillbaka i gammla vanor,
Jag är fullt medveten om att dem vanorna kan vara oerhört skadliga i längden
och jag motarbetar dem så mycket jag kan.

Det är små skillnader egentligen,
Har inte tänkt på det så mycket,
men reflekterat över när det började dyka upp igen... 2-3 månader sen...

Jag har tidigare haft ätstörningar...
Och det är det som börjat dyka upp igen.
Dock så är jag just nu fortfarande tillräckligt medveten,
Så jag tänker deffinitivt kämpa mot det.

Arbetar även med att lista ut vad som triggrade igång det...

Vet att jag rent emetionellt mått ganska crap...
Vet också att jag, sen jag fick slut på t mått mycket sämre pga hur min kropp ser ut,
Inte ätstörning utan trans relaterat.
Finns en hel del stress moment i allmänhet...

Kommer dock kämpa som in i helvete för att inte hamna längre ner på den här spiralen.
Och arbetar även med att reda ut dem saker i mitt liv som kan ha resulterat i att jag börjat få tillbaka en del betenden...

Och nej, än så länge är jag inte fullskaligt sjuk,
Jag märker att jag börjar vara påväg åt det hållet och kämpar för att slippa bli det.

kände mest som att det var en uppdate om vad som pågår i mitt liv just nu...

Sorry för att jag oroar er, men det var något som behövde skrivas ner...

And no, i won't die, cause i care to much about some people to live them behind :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0