sluta röka :(

GAAAH!

Något jag hatar med sluta röka projektet är hur kass halsen mår.

Ja, det är en del av helnings processen eller nått...
Skiter jag fullaktigt i.

Hostar slem som en jävla galning,
Värker dessutom som resultat av hostan gissar jag.

Är lättretlig och allmänt jobbig enligt mig själv.

Skakig.
Jobbigt när man ska distrahera sig.

Huvudvärk-
Mild sådan med fortfarande jobbigt.


Positivt dock är att ciggen nu smakar skit...
Kan ha med den äckliga slem smaken att göra...
Hursom är både hur kass jag mår och smaken rätt avmotiverande...

Hoppas det hjälper mig på abstinens toppen om nån dag.

juste... fryser galet mycket om fötterna...
Kan va relaterat... känns verkligen som is...
Däremot är händerna typ varma.
vilket dem annars aldrig är.
SKUMT!

fokus har jag inte typ...

men snart blir det party,
Så derp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0