"konstverk"

Okej, det här är inte egentligen relaterat till trans...
Men alla fall :P


Har nu blivit kallad "ett konstverk" av två olika personer(vid olika tillfällen),
Anser formuleringen jätte rolig,
Samt att man ju alltid blir glad av att folk tycker man är snygg :)

Gör det hela ännu roligare då den ena var en medelålders dam med sin dotter i släptåg,
Som skulle försöka ursäkta att hon stirrade på mig och då använde konstverk som en förklaring att det var något estetiskt som man gärna stog åh tittade på en längre stund...detta var någon vecka sen...

Sen var det en medelålders man som istället för att säga att jag har snygg stil som dem flesta utbrast "du är ett konstverk"...

Hahaha vad som gör det roligt är ju att jag är någon slags alternativ... generellt hämtas väl inspiration från gothic och industrial... så man brukar inte förvänta sig att äldre generationer ska uppskatta det ^^

För att ni ska få någon uppfattning om hur det ser ut:

piercings, solglasögon, hatten (fjädrarna är permanenta), dreadsen, rocken, hanskarna är alla saker jag har när jag går ut :)
Den fina glas skallen med hatt brukar dock bli kvar hemma så den inte kommer till skada ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0