WTF?

Blev lite glad idag,
Upptäckte att det dykt upp mörkare hårstrån på områden där jag innan knappt haft hår.
Det är ingen stor skillnad, inte över huvudtaget...
Men ett par mörka hårstrån på knäna blandannat (tyckte placeringen var lite lustig men... ja, det var ju därför jag först noterade det...)...
Så ja, som sagt, ingen stor skillnad, men det är ju alla fall något.

I övrigt så har det inte skett någon direkt utveckling...
Haft ont i halsen, är ganska hes...
Vilket mest påminner mig om vad jag önskar ska hända snart...(målbrottet)
Men än så länge låter jag bara marginellt mörkare för att jag är hes,
Nåja, får se...

I övrigt sitter jag åh väntar på att mina föräldrar ska komma förbi med post...
Jag bor ju inte hos dem, men är skriven där, så all post jag får går via dem...

Hade fått papper från sjukhuset nu,
Vilket med största sannolikhet är exakt samma info som jag redan fått via telefon,
Att dem fått remissen och att jag har en tid hos dem i november...

Men jag får ju veta klockslag också, vilket i sig självt är bra...

I utom posten så händer väl egentligen igenting idag...
Ska väl sätta mig åh spela Dead Rising 2 igen senare (köpte det när det släpptes, ja jag har spelat ut det, men är fortfarande kul... :D)

Och imorrn blir det Bluemangroup !!!! :D

Kommer bli sjukt roligt,
Och generellt saknar jag att dra ut på sånna saker,
Eftersom ekonomin inte direkt är bra, så kommer bli nice...

men ja, nu snackar jag hursom inte om något vettigt, så ska fortsätta glo ¨på konstiga videos på youtube istället... :P

Ciao//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0