Remiss :D

Var som ni vet hos psykriatrikern idag,
Blev jätte glad :D

Hon gick igenom basic saker, sånt dem måste,
och konstaterade att det inte var något problem alls att skicka remissen :D
I övrigt satt jag åh snackade en stund med henne rent generellt,
Trevligt och brutalt glad idag pga det :D

Så remissen till min utredning är skickad :D

Så nu ska jag vänta på att få svar på remissen och veta när jag ska dit :D
Riktigt nice :D



Tyckte dessutom det var ganska humoristiskt när jag skulle berätta om uppväxt,
Började tänka på flera saker jag inte kopplat själv innan,
Så det var ganska värt... :)

Men utom den nyheten har det väl inte hänt mycket idag...
Utan varit social med folk, samt firat lite ^^

Nu ska jag dock göra annat, så ni får ha det grymt bra :D
ciao!//rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0