Webcam Bild


Jag har fortfarande inte lyckats hitta min stackars kamera sladd,
Men eftersom jag inte lagt upp någon bild alls föreställandes mig själv på månader så tänkte jag att jag alla fall kan ta en bild med min Webcam och lägga upp den...

Dålig kvalite,
Vilket tillhör Webcams...
Men hursomhelst, bättre än inget för er som undrar hur jag ser ut :P
vet ju att jag fått en del nya läsare och min bild på infon om mig är ju sedan... Nångång under våren tror jag XD (tidig vår)...

Hahaha så ja... Såhär ser en Rikard alltså ut klockan tjugo över nio på morronen,
Efter att inte ha sovit överhuvudtaget xD
(jätte charmigt, aiight? :P)

Och ja, angående ljuset är det tyvärr det mesta jag kan göra åt morgonsol (något denna lägenhet är hårt drabbad av...)

Men i övrigt är jag generellt på jätte bra humör...
Ska käka frukost snart och planera dagen lite bättre...

Det jag bör hinna med vad jag vet är att käka, plocka ihop lite crap i lägenheten,
Dra till arbetsförmedlingen, boka en tvätttid, hjälpa min ny opererade (läs tillfälligt handikappade) polare med lite shit...
dra förbi mina föräldrars lägenhet och kolla efter post och eventuellt saker jag kan vilja ha därifrån (hahah brukar hitta något jag saknat varje gång :P), träna, läsa på igen om företaget jag ska på intervju hos, tvätta...
Och hinna sova ordenkligt innan det blir imorrn xD (bör vara utvilad och pigg på arbetsintervjun)...

Hahah får se hur mycket som hinns med...


Men nu blir det frukost, ciao! //Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0