Mer hår xD

Hahahah noterade yttligare mer hår xD

Insett att mina knän (som absolut hade max 3 hårstrån pre-testo), är nästan lika håriga som mina smalben nu xD

Blev ganska chockad...

Är fortfarande inte ett av ställena jag hade tänkt på skulle bli håriga...
Deffinitivt inget klagomål... Tyckte med det var komiskt xD

håret på fingrarna och tårna har också börjat dyka upp... Inga stora mängder, små korta fjun snarare...
Men är ändå kul ^^

hmm...alla andra områden jag hittat hår på förut så fortsätter det växa... :D
Mage, ben, armar, rygg, bröstkorg...
Men det är ju ganska väntat ändå xD


Muskler utvecklas också... sakta men säkert typ :P
Inte så mycket att dem blivit så mycket större nu senaste tiden,
Men dem jag hade känns mer vältränade (hårdare), och jag märker själv att jag klarar mer och mer :D


Hmm... rösten har inte droppat något mer... men det lär den ju göra längre fram :D

Är fortfarande lika överdrivet hungrig konstant...

Och juste... min midja har börjat försvinna ^^

(hade ganska mycket midja... haft mycket former generellt...
Och nu går det knappt in alls i midjan, så är ganska glad :D)

Det hade jag verkligen inte väntat mig skulle ske så snabbt...
Tyvärr kommer ju de försvinna ganska fort...

Och även ganska nöjd... det mer privata fortsätter utvecklas..
Vad jag studerat om hur mycket det brukar växa så är det relativt mycket på kort tid...
(Nej, jag tänker inte säga mått :P)
Så det är jag också glad för :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0