Massa saker...

Kommit fram till att det är flertalet saker jag känner för att skriva om...
Får se om jag delar upp det i olika inlägg eller om allt hamnar här xD


Först ut, en udda effekt av testo:
Har varit värmeöverkänslig (spyfärdig/spyr vid 25-30 grader) så länge jag kan minnas,
Men en sak jag noterade under spelningen jag var på förut (glömd helt bort åh skriva om det då xD)
var att jag knappt påverkades alls, mer än att jag svettas såklart :P
Detta trots att jag hade jacka, det var inomhus (varm lokal) och packat med folk...

Det var sjukt intressant enligt mig...
Så med andra ord är min kropp med testo bättre på att hantera värme :D
Vilket jag inte vet hurvida det är en vanlig sak...
Men nice är det alla fall :D


Andra saken jag kände att jag ville skriva om är att jag börjat få ännu bättre kontakt med min familj.
Eller... Framförallt med min far.
Han har varit extremt accepterande och schyst i allmänhet,
Men verkar som att det gått in lite bättre att jag är hans son nu...
(Det är ett stort koncept och tar tid att ta till sig, det anser jag fullt naturligt... så är jätte glad att han verkar se det som naturligt nu)
Märktes ganska mycket när jag va iväg på äventyr...
Var ganska tydligt tänkt som far och son aktivitet :)

Hmm... ska tänka vad det var mer...


juste, punkt 3.
Tänkte skriva lite om skillnader jag märkt sen jag började på halvdos,
alltså skillnad från fulldos.
Framförallt har jag märkt av att mitt humör beter sig som att någon kört det i en mixer...
Blev ju mycket lugnare när jag började testo...
Och nu har just humöret hamnat någon stans mellan pre-testo och fulldos...
Även noterat att min sexdrift (som tillfälligt var ganska extrem xD)
Minskat igen...
Inget som direkt stör mig...

(är asexuell pga omständigheterna, basicly blir avtänd av min egen kropp,
vilket gör att sexdriften inte direkt är något jag blir ledsen över att den går ner igen )



Nu är jag lite för seg för att skriva mer, så fler punkter dyker upp någon annan gång, ciao!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Haha! De är ju du din jävel!! 1+1=2. Shit, har ju småläst din blogg, länge sen sist thou, innan pride iaf!



//Pygmé Matte, pride-bygg

2010-10-20 @ 00:07:15
Postat av: Rikard

xD jupp, det är jag xD



hahaha, hur är det med dig? :P

Går allt bra för dig ? :D



hahaha jupp, lär väl ses under pride avslutningsfesten? :P



// Rikard "långa människan" xD

2010-10-20 @ 13:52:54
URL: http://yokoshima.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jo de tror ja! För mig rullar det på. Inget att klaga på direkt.

2010-10-21 @ 10:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0