Livet går frammåt :D

Först tänkte jag besvara en kommentar jag hade fått på mitt förra inlägg, Angående foton på mig.
Bilder kommer dyka upp, Men förtillfället är det lite svårt att överföra mellan min kamera och datorn tyvärr.
Då förra datorn hade en minneskorts läsare för det minneskortet jag har i kameran, vilket denna inte har,
Och någon gång under dem 2 åren jag haft kameran har jag förlagt sladden.
Men jag jobbar på det, Så när problemet är löst gör jag en bildspecial istället.

Men i övrigt: Great News :D

Jag har sökt jobb i nästan 3 år,
Och knappt fått något svar alls.

Men idag blev jag uppringd från ett av dem lager jobben jag har sökt som jag verkligen hoppas på.
Ska på intervju där på onsdag :D

Så det gjorde verkligen min dag ^^

Han som ringde upp mig var as trevlig och verkade positiv,
Nu får vi bara hoppas att jag inte fuckar upp allt,
Är typ nervös,
Men sjukt glad!

I övrigt så var jag iväg åh hämtade upp min extremt snygga hatt inför maskeradbalen :D
Också jävligt nice :D

Blev även en spontan filmkväll med 2polare :D

Och nu har jag precis varit ute och rökt,
Blev om möjligt ännu gladare :
DET SNÖAR!!!!!

(Ja, jag är en sånn där konstig människa som gillar snön :P)


Så just nu är allting jätte bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0