klättrande hår :D

Hehe, noterat yttligare förändringar i hårväxten.
Tidigare hade jag fjun på överarmarna, väldigt lite.
Och dem längre hårståna dök upp på underarmarna...
Gränsen har nu flyttats ca 1 dm över armbågarna... :D

Samt att min mage blir allt fluffigare...

Noterar mestadels hårväxten genom den rent praktiska aspekten att det tar längre tid att torka när man kommer ur duschen...
Hahah lite mer hår har även dykt upp på lår, rygg och bröstkorg...

Hahahah jag håller på åh bli en fluffboll :P xD (enligt vissa vänner alla fall XD)

testade även att köra lite hårdare träning idag... riktigt nice :D
Klarar mycket mer än vad jag gjorde innan testo :D
(okej, sure, pre-testo var jag också något latare... Så kan ju vara relevant att påpeka att jag tränar mer nu än då)

Röstträningen går också frammåt...
Men juste... insåg att jag borde påpeka en sak... :
Röstträning innebär att jag testar var rösten ligger,
och därigenom får bättre kontroll på den.
Inte som vissa får för sig, att aktivt försöka träna in en förställning av röstläget.
Jag stabiliserar, tar reda på vad som är naturligt numera, kollar hur lågt och hur högt jag kan gå.

Basic kunskaper som jag lärt mig från en sångpedagog.

Att försöka konstant förställa rösten skadar den ändast i längden.
Vilket gör att man kommer låta som ett mongo vid laget man äntligen skulle ha rätt röst,
Alltså DÅLIG IDÉ!


Juste, som jag funderade över i tidigare inlägg, så har jag nu gått ner till halvdos, (blir stabilare så att jag slipper avbrott istället, alltså mindre stressande för kroppen)

Imorrn ska jag på äventyr :D

Ut i vanligtvis nedstängda tunnlar m.m.
Kommer bli awesome :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0