Hår?

Gaah...!


Insett att håret troligen är min största förvirring i hela passera debatten...

Det jag helst skulle vilja ha är väl rakat/snaggat,
Men har en för kvinnlig huvudform...
(Ser mer ut som en tjej i det än med långt hår, enough said)...
Så det är ju inget alternativ...
Vart illa tvungen att raka av det jag hade för att det verkligen inte funkade när det blev längre,
Och gick inte att klippa ner till något vettigt...
Halva anledningen varför det inte dykt upp bilder...

Långt hår är ju heller inget alternativ...
(Dåliga minnen och kopplingar... Samt att det generellt inte funkar till det jag oftast går klädd i...)

Korta frisyrer generellt har jag väl försökt hitta...
men har ingen jävla aning om vad jag skulle passa i eller inte...

Eller någon direkt övrig koll...

Gaaah!
Helt enkelt hår är inget jag har direkt koll på...
kort är väl ända jag kommit fram till...


Den som har några idéer på snygga frisyrer får gärna ge förslag !

Hahaha nu ska jag göra något annat än att vara bitter tror jag... xD

Hare bra

//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0