Glad :D

Gårdagens möte gjorde mig riktigt glad.

Känns som jag har haft mycket tur.

Läkaren jag hamnade hos verkar jätte bra och jag tycker verkligen allt känns bra angående utredningen.
Och allt som överhuvudtaget verkat konstigt eller dåligt är antingen påväg att tas bort,
Eller var rakt av myt.

Det är sjukt positivt.

Och inget var direkt konstigt. :D

Är imponerad över hur bekväm jag ändå var i situationen,
Jag acepterades som individ och som kille, ett trevligt och respektfullt bemötande i helhet.

Hade kunnat vara mycket obekväm i sammanhanget av flera anledningar,
Sjukhuset är samma som är ansvarigt för att jag hatar sjukhus generellt,
En hel del dåliga minnen dök upp samma stund jag såg byggnaderna (sjukdoms fall inom familjen har lett till att jag vart där som yngre).
Men trots det så var jag inte på så dåligt humör :D

Samt att jag anser att det hade varit logiskt att finna situationen obehaglig,
Då det är en främmande person jag träffade som kommer ha stor makt över min framtid,
Det är ju ganska obehagligt i sig självt enligt mig.

Men hela upplevelsen var bra.

Allt sköttes på ett så enormt bra sätt :D

Och sådant jag oroat mig för innan...
Framförallt eftersom jag inte visste något mer än läkarns namn,
Så oroade jag mig väl för att det skulle vara någon mindre bra utredare...

Men som sagt, Inget problem alls :D

Och som det verkar kan jag få nästa tid redan innan jul.
Åtminstonne skulle hon försöka ge mig en ny tid innan jul.
Jag var fullt berädd på att den inte skulle vara förns i februari.
Men hon sa att hon ska försöka få in den innan jul,
Annars blir det i januari :D

Så snabbare än jag trodde deffinitivt.

Känner verkligen att saker börjar hända nu :D

Och får jag innan jul så är det ju antagligen mindre än en månad, eller lite drygt en.

Riktigt nice :D



Alla mina skräck senarion blev borttagna och nu är allt bara sjukt positivt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0