Ego bild Special :D

Jag har tidigare blivit ombedd att posta bilder på mig själv,
Och nu är min förbannade kamera sladd äntligen hittad,
Så nu kommer den utlovade bild specialen :D



Börjar med en hyffsat ny bild :P



Har ingen koll på när denna är tagen, mer än att det troligen är över en månad sen (eftersom jag har gubbkepsen)

Ja, jag lägger in en bild på min hand för att visa vad jag menat när jag skrivit att jag fått mer tydliga ådror ^^



Denna kommer från... nån vecka efter pride misstänker jag :P







Från någon filmkväll i sommras :P





Har inte varit så jädra bra på åh ta ego bilder under den här tiden,
Så det här är ungefär vad som finns :P


Men nu är den utlovade bildspecialen avklarad :P


Hoppas ni har det bra, ciao //Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0