Kropp :D

Okej, hade viss besluts ångest vilken av bloggarna detta var mest relevant på...
Men nu blir det här.

För dem som följer båda bloggarna så vet ni nog att jag gått ner en del i vikt.
Upptäckte för en stund sen var den vikten försvunnit från!

Höfterna! :D
Det är grymt nice!!!
För nu ser kroppen jävligt mycket mer rätt ut!

Menar bokstavligen att jag inte har höfter längre,
I bemärkelsen man brukar ha när man har "tjejkropp"
Vilket är jävligt facinerande.

Betyder att jag har jävlig tur,
För oftast kan man inte bli av med det problemet förns man börjar på testo...

Så ja, nedre delen av kroppen ser numera typ korrekt ut :D

Plus att jag börjar få mer muskler :D

Så saker går frammåt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0