GODKÄNT!!!!!

Varit stört förkyld hela dagen,
Säkert tagit slut på 3 toa rullar i pappers mängd för att snyta mig... X3
Ganska illa.
Har inga cigg what so ever.
Men inte så stor abstinens så lär sluta nu hursom.

Ringde åh snackade med min morsa tidigare för att kolla om jag kunde få lite pengar för att köpa frukt åh halstabletter, Slutar med att hon åh farsan kommer hit med min post, massa frukt, kakor, ost, snytpapper, halstabletter osv.

Riktigt schyst.

Men än bättre,
Hittade ett stort brev från PRV!
Namnbeviset!!!!!!!!!!!!

Fattade först inte vad det var,
Sen läser man första raden:
"Patent- och registreringsverket har idag efter ansökan godkänt förnamnet"

Och mitt på pappret står mina nya namn

:D


Lycka ffs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0