Tillbaka

Blev för några dagar inaktiv av anledningen att jag helt enkelt saknade den mentala orken att skriva.

Men idag mår jag bra :D

Haft en kul dag...
Satt åh spelade till typ klockan 9 på morron, fixade lite annat shit och sen somnade jag väl runt 10-tiden och vaknade igen vid typ 14:00, sen ett antal timmar senare drog jag iväg åh träffa en polare...

Vart allmänt skön dag då jag inte haft något påstått måste att genomföra.
Utan bara gjort saker jag själv tycker är värda...

Imorrn blir det arbetande...
Hjälpa föräldrarna ute på landet med diverse som behöver göras...

och det kommer jag väl göra om dagarna den här helgen och troligtvis nästa också...


Skönt att komma undan från stan ett tag,
Och skönt att jobba i nån bemärkelse...

Är grymt posetiv till det :D

Köpte arbetsbyxor idag också... för typ 40 kr... Butalt jävla värt...
För dem kanske alla fall håller :D
(Hahaha vanliga byxor går ju sönder så jäkla fort... så hoppas dem här tål mig lite bättre :P)

+ att det är sjukt nice att ha många fickor :D

juste, nu har jag fått några doser till alla fall så dagarna börjar räknas vidare :D

Men nu ska jag göra andra saker...
Så ni får ha d bra, ciao//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0