Rastlös...

Gaah!
Insett, att jag senaste tiden, senaste månaden...
Kanske lite längre...
Börjat bli så extremt rastlös...

Vill hitta på saker...

Blir frustrerad av att sitta sysslolös...

Antagligen enkelt förklarat med att jag senaste tiden haft mer att göra,
Vilket jag är jävligt nöjd med...

Så jag märker av det mer när jag får slut på saker att göra...

Framförallt så vill jag ut och hitta på saker mer generellt...
Men vet inte alltid vad...
Bara helt enkelt göra något...

Men även när jag ska va hemma...
Vill använda all tid till något...

Typ åtminstonne glo på nån ny film eller så...

Snackats lite om gym-kort dock...
Kanske en idé...

Få ut lite av energin + få muskler...
Helt klart värt...

Får se, kanske kan få det betalt av föräldrar...

Vore jävligt nice...

Men änsålänge kvarstår problemet att jag har för mycket energi och för lite att göra...

Mitt nuvarande skäl att skriva är mer eller mindre att sysselsätta mig för jag tror seriöst jag kommer bli galen annars...

Ska alla fall fortsätta hjälpa till ute på landet idag så då gör jag åtminstonne något...

Är små förkyld+har inte sovit...

Kanske inte så nyttigt men, men...

aja ska göra annat... skriver troligen senare när jag lyckas formulera en sak jag ska försöka skriva... fall jag kommer ihåg det...

Hursom, ciao//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0