Läsar antal :D

Misstänkte att folk givit upp på bloggen när jag inte hade möjlighet att skriva pga dator strul.
Men hade tydligen fel :D

Ni har gjort denna morron mycket bättre kan jag säga.
Kollade statistiken, och läsar antalet har 3 dubblats sen jag började skriva igen :D

Det är kul att veta att folk läser saker... :D

Och tar det som en komplimang att ni anser det intressant nog att se vad jag har att säga :D

^^

För övrigt så är jag ganska förvirrad...
Haft lite halv svullen hals senaste dagarna...
Men misstänker också att dem röst förändringarna jag upplever änsålänge är en illusion,
Helt enkelt att jag hoppas så pass mycket att jag inbillar mig att det händer...

Men är ändå glad :D

Kan ju också bara vara faktumet att halsen är irriterad generellt vilket oftast gör att man låter lite anorlunda...

men alla fall, tillfälligt jätte glad även om det antagligen inte stämmer...


Hoppas alla har det bra :D

ciao//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0