Statistik...

Tittade nyss in på statistiken för den här bloggen.
Lite kul att veta att några faktiskt pallar gå in och titta på vad jag skriver...
Blev lite happy panda då...



Är på ganska pissigt humör i övrigt dock.
Haft agro ryck på allt och inget sen jag vaknade...
Det är ingen bra sak...

Men aja,
dåliga dagar har alla.

Huvudet värker...
ska göra kaffe...
Känns vettigt.

Men psyk har inte ringt mig än.
Fått veta att jag måste vänta till januari
innan dem kollar upp vad mina jävla utslag beror på...

Funderat en hel del på hur jag kommer se ut om några år.
När allt är klart...
Sånt som att jag kommer ha adams äpple,
hurvida jag kommer bli tunnhårig,
Hur mitt skägg kommer se ut,
hur grovt kropps håret blir... osv.

Studerat en del hur min släkt ser ut.
Men man kan aldrig vara helt säker.

Längtar hursomhelst.
För ju äldre man blir,
desto fler fel märker man med kroppen.
Fler fel dyker upp, eller borde dykt upp men gör inte...

Vill att psyk ska ringa, så jag kan få en tid.
Vill att utredningen ska börja!
Vill ha en vettig hum om hur lång tid det är
till jag börjar förvandlas till rätt ordenkligt...

Pallar inte vara agro på allt,
pågrund av egen stress.
Vill att allt löser sig.

Är fortfarande glad över speciella vänner.
Som även innan jag berättade såg det.
Vem jag är.
Dem som reagerar fel på att höra födelsenamnet,
dem som enkelt böt till att kalla mig Rikard efter som det var mer naturligt.

Och alla andra som stöttar mig.
Jag skulle inte klara den här skiten utan er.

ska göra kaffe nu...
ha det bra.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0