Rollspel

Tagit en liten vilopaus från karraktärs skapande till ett rollspel.
Därför satte jag mig vid datorn.

Vet ni en sak? Jag hatar telefon nummer!
Skulle ut åh supa med en polare.
Men jag hade tydligen fått fel nr!!!!!!!
Så ingen gratis alkohol! -.-'  
Sad panda!!!!

så nu sitter jag och två andra polare och skapar rollspels karraktärer till något sugit tråkigt rollspel!
Eller det verkar sjukt tråkigt...
Hoppas det blir lite bättre... :/
Sitter och lyssnar på "One song Glory" från rent...

Vill titta på filmen igen...
för att dem pratar för mycket om dumma oviktiga saker.

Så jag kommer inte få rollspela på sjukt lång stund till för att karraktärerna inte blir klara...


aja, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0