Gräsklippare och Flygplan

Är det bara jag som tycker att man borde förbjuda vissa maskiner?
Försökte sitta och tänka ute på balkongen under min lilla rökpaus.
Men vad händer?
Jo någon människa börjar klippa det redan korta gräset ute på gården och samtidigt är det något flygplan passerar.
Huvudvärk!
Så mycket för min lilla stund av lung och ro.

Glad att se att det kommit in lite nytt folk och tittat här på bloggen :)
Innan har jag misstänkt att det bara var folk som redan känner mig som tittat in...
Blev på bra humör över att se några nya dyka in här :)

Så mitt humör gick upp igen trots irritationen över den jävla gräsklipparen X3

Ha det bra folk
//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0