Bättre humör

Var sjukt frustrerad tidigare.
Dels hittade jag en klasskamrat från grundskolan på youtube.
Fortfarande lika patetiska.
Vilket irriterade mig efter som folk borde växa upp.

Sedan blev jag allmänt frustrerad för att en vän råkade säga fel.
Vet egentligen vad som stör mig med det.
Men jag vet att det är naturligt att folk säger fel ibland åtminstonne den första tiden.
Blev ändå frustrerad av misstaget.

Efter dessa två irritationer har jag nu kurerat mig med Soul Calibur 4, Rent, och en hel del kaffe!
Så nu är jag på mycket bättre humör,
Dessutom torterar jag omvärlden med att lyssna på rent låtarna.




Någon dag gammal bild som blev lite nice...



Senare idag blir det lajv möte,
hämta några brev hos föräldrarna och försöka ringa dumma samtal!

Hoppas alla fall att allt går bra...  :)


Jag måste ju lyckas göra det någon dag, aight? x3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0