Zombies!

Haft zombies på hjärnan i 1,5 dygn nu.
Har skjorta, bandage, jeans, smink, skor osv. att ha på zombie walk.
Har även Dead rising (Det mest awesome spelet hitills till xbox360 enligt mig, det säger en del. Och det är zombies!),
Har en massa Zombie Girl låtar att lyssna på.
Övertalat fler polare att haka på till zombie walk.
Kommer bli nice, lär dygna innan bara för att jag då lär funka som en zombie naturligt x3

Btw är jag sjukt duktig.... knappt rökt något alls senaste dagarna... kanske 1 cigg/dag...
Visserligen för att jag inte har några igenkligen...

Men ändå... Slutat bli skakig pågrund av abstinens nu...
Saknar fortfarande ciggen...
Men det är en annan sak...

Juste, annat glädje ämne är att mina utslag minskar...
Är mest sårigheter efter utslagen och salvan just nu...
Så överbehandlar med mjukgörande...
Vilket typ bränner i huden,
men det är värt.

I övrigt är jag sjukt utråkad...
Bakade "Chokladbollar", Enligt mig heter det fortfarande negerbollar,
Och jag förstår inte varför någon känner sig kränkt av att asocieras med något gott?,
men jag tränar på att använda mer politiskt korrekta ord...).

Blev dock lite udda, hade inte tillräckligt med havre,
hahaha nermalda bixit kex funka...
blev ok alla fall :)

Insett att jag som mest ätit ett mål mat om dan,
sedan musli i övrigt sedan i fredags...
Men muslin är snart slut,
så då blir det väl mer "riktig mat".

Min ångest börjar hursom släppa ordenkligt nu.
Därav att jag kunde få för mig att baka mitt i natten.

Men aja, ni får ha d bra, tjarrå!
//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0