Snö!

Nu har jag sett det snöa för första gången denna vinter...
:)

Jag är lite glad,
men som första snön varje vinter så är det för blött på marken för att snön ska ska ligga kvar.
:/

Lite sorgligt...


Hursomhelst... haft kul, massa skumma diskutioner...
gått åh köpt cigg mitt i natten. Diskuterat konstiga pervo saker.
Druckit kaffe. Lagat mat. Lallat runt.

Tycker fortfarande psyk ska ringa mig.
Måste väl snart vara en månad?

Får kolla det sen.

Stör mig jädra mycket på det.
Vill ha en läkar tid, så jag kan få en remiss.
En hint om hur lång tid det ska ta.
Ta till saker blir bättre.
Hur länge jag behöver hålla den glada fasaden,
till den inte längre är en fasad,
när jag faktiskt blir ärligt lycklig.
När jag får bli rätt?

aja, kurera deppiga tankar med rent låtar.
It works!

Bye// Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0